2017. november 21. kedd - Olivér
Polgár Alapítvány

RomaTehetség.hu

tehetség életpálya nyilvántartó és információs rendszer

RTT tagok

NévCímIsmertető
ANGLE Kulturális és Oktatási EgyesületPécs Az Angle Egyesület működteti az Internet legnagyobb roma közösségi oldalát, amely a kaskosan.com webcímen található meg. Két éves működése alatt közel 20 ezren regisztráltak. Sok fiatal tehetség keresi meg egyesületüket rendszeresen. A Kaskosan.com alkalmas lehet arra, hogy egyrészt a különböző tehetségsegítő programokról információt juttassanak el a roma közösségekhez, másrészt a platformon keresztül az egyes tehetségsegítő és támogató programokhoz résztvevőket is tudnak toborozni.
Apácai Oktatási Központ (APOK) Belvárosi Általános Iskolai TagintézményDombóvárAz intézmény tanulóinak 12%-a HHH tanuló, nő a romák száma. Fontosnak tartják a diákok segítését. A delegált az iskola tanára, ifjúsági felelős.
Ars Nova 2003 Művészeti Nonprofit Közhasznú Kft.BalatonkeneseA 2010/11-es tanévben két roma tehetséggondozó műhelyt indítottak az OKA támogatásával. Mindkettő művészeti (zene- képzőművészet) program volt, tanórán kívüli tehetségműhely és tábor.
A cégünk alapítói egy roma-magyar zenetanár házaspár. Füredi Istvánné közoktatási szakértő, vizsgaelnök, 3 tankönyv írója (Műszaki Kiadó - Ének-Zene I-II-III).
Athe Sam Roma Összművészeti FesztiválBudapest A fesztivál szervezésében a tehetségkutató redkívüli fontossággal bír már harmadik éve. Több mint 400 zenei csoport, tánc és egyéb művészeti csoportosulást menedzseltek az elmúlt 5 év alatt.
Bakay PéterSárszentlőrincMagyarországi Evangélikus Egyház cigánymissziói referense, összekötő tud lenni a MEE-val
Bakró RozáliaBudapest-
Balogh KatalinBudapest-
Balogh RudolfBudapestCéljuk Gypsy Talent Casting néven roma tehetségsegítő központ létrehozása filmes-, színházi-, zenei-, énekesi-, modell pályákon elhelyezkedni kívánóknak.
Baranya-Sakk Utánpótlásnevelő és Versenyszervező EgyesületPécsAkkreditált tehetségpontként szeptemberben megnyitották a világon egyedülálló Nemzetközi Virtuális Sakkiskolát, melyben már 500 általános iskolával vették fel a kapcsolatot. Céljuk, hogy a sakkoktatásnak a képesség - és személyiség fejlesztő hatását minden gyerek számára elérhetővé tegyék.
Továbbiak itt: www.baranyasakk.hu és a www.websakk.hu
Esélyegyenlőségi programjuk keretében oktatóik vállalják, hogy ingyenes oktatásban részesítik azokat a hátrányos helyzetű gyerekeket (természetesen romákat is), akiket mások is támogatnak azért, hogy részt vehessenek ebben a programban. A bevételeik 20%-át tehetségek segítésére fordítják.
Barna KatalinOroszlányArany János Tehetséggondozó programban tanárként és osztályfőnökként is foglalkozik roma gyerekekkel.
Becker Andrásmédia, PR
Bíborvég ÁMKDecsAz ÁMK-ban tehetséggondozó "kisműhelyek": "Elmetorna", sakk 1. osztálytól, Környezettudatos művészet, Hagyomány és trend (kézimunka), Gazdasági és vállalkozási ismeretek, sport (úszás, futball, atlétika), lövész, természetbarát. Tanulóik többsége HH.
BioRitmus Életmód és Mozgásművészeti TehetségpontPécsképzőművészet, sport
Családjainkért AlapítványBudapestEsélyt a képességeknek esélynövelő, hosszútávú ösztöndíjprogram 2005 óta. Bővebben: www.eselytakepessegnek.hu
Több releváns pályázatot valósítottak meg. Nógrádban dolgoznak.
CSEPP Esélyegyenlőségi AlapítványBudapestKishajmáson 7 hátrányos helyzetű, nagycsaládban nevelkedő, kimagasló képességű általános iskolás és egy középiskolás gyereknek ad - felkért helyi értelmiségi szakember közreműködésével - rendszeres segítséget a tanulásban. A tanodaprogramot további településekre is viszik.
Csovcsics ErikaPécsFontosnak tartja roma fiatalok tehetségének kiemelt támogatását, a segítség komplex megfogalmazását, és a területen dolgozók erőforrásainak és kapcsolatainak összefogott hasznosítását.
EduNet Tananyag-fejlesztési AlapítványPilisszántóHátrányos helyzetű gyerekek iskolai kudarcainak problémáival foglalkoznak, elsősorban olyan óvodai és iskolai gyakorlatok kialakításában szeretnének részt venni, amelyek elő tudják segíteni a tehetségcsírák felismerését, felszínre hozását és intézményen belüli megvédését.
Egyesített Óvodai IntézményPüspökladányA 7 tagovodában "Óvodai nevelés a művészetek eszközeivel" c. alternatív program alapján dolgoznak. 24 tehetségműhelyük van, amiben 180 tehetséges gyereket fejlesztenek 30 órás program keretében. Roma gyerekek 5 műhelyben vannak, ehhez nyertek pályzati támogatást is.
Emericus TehetségpontBudapestForrai Tamás ötlete alapján keresztény gimnáziumok roma programjainak elindítása, így roma nap, romák középiskolai felvétele, mentorálás. Kapcsolatuk van a jezsuita szakkollégiummal.
Eötvös József FőiskolaBajaRomológiai képzések alap- és továbbképzési területeken; Országos Ciganológiai Diákkonferencia szervezése: hallgatók bemutathatják kutatásaikat, ezek tanulmánykötetekben is megjelennek; cigány hallgatók problémáira: egyéni tanrendet biztosítanak, soron kívüli kollégiumi ellátást nyújtanak. 2010-től "Cigány nyelv - és népismereti" szakitrányú továbbképzési szakuk van.
Fejér ZsoltPerbálMagyar Edittel közösen kidolgoztak egy koncepciót a tehetséges HH általános iskolások segítésére. A támogatási rendszer fundamentumát egy patrónusi hálózat kiépítése, működtetése jelenti.
Fényi Gyula Jezsuita Gimnázium És KollégiumMiskolc-
Fogyatékosok Országos Diák és Szabadidősport SzövetségeBudapestTöbb helyi és regionális programot szerveztek, ahol megmutatkozott a roma diákok sportbéli tehetsége. SNI iskolába járó diákok 30%-a, a spec. szakiskolába járók 50%-a roma.
HBLF Romaster AlapítványBudapestROMASTER "Esélyprogram a Jövő Roma Vezetőiért" programot 50 roma fiatal részvételével, 20 vállalat támogatásával valósítják meg. Azokat a középiskolás diákokat támogatják, akik gazdasági, műszaki, jogi vagy egészségügyi irányban tervezik a továbbtanulást. A támogatás a diploma megszerzéséig tart.
További info: www.romaster.hu
Heider CsillaBudapestTanító, tanár, művelődési - és felnőttképzései menedzser, romológus, OFI cigány ügyvivő szakértő, a Lakatos Menyhért ÁMK-ban cigány népismereti oktató. Kisebbségi szakértő.
Ifj. Kunhegyesi FerencKiskőrösSzentandrássy I. tanítványaként 10 éve dolgozik a kiskőrösi BKMÖ közoktatási intézményben. Sok helyen tartott előadást a roma fiatalok tehetséggondozásában szerzett tapasztalatairól.
Igazgyöngy AlapítványBerettyóújfaluAz alapfokú művészetoktatási intézmény speciális módszertant fejlesztett ki a HHH, zömében roma gyerekek tehetséggondozásásra. Nem művészképzés, hanem személyiségfejlesztés, amihez a művészeti nevelést használják eszközül.
További infó: www.igazgyongy-alapitvany.hu
IV. Béla Körzeti Általános Iskola és Napközi Otthonos ÓvodaHejőkeresztúrFő tevékenységük a logikai táblajátékokon keresztül a magasabb szintű, problémamegoldó gondolkodás fejlesztése az élethossziglani tanulás jegyében. Segítőkész, alkalmazkodni tudó, együttműködésre és önálló döntéshozatalra képes, siker centrikus, optimista életszemléletű emberek nevelését tűzik ki célul.
Jezsuita Roma SzakkollégiumBudapestA Jezsuita Roma Szakkollégium a felsőoktatásban tanuló roma fiatalokat támogatja, a célból, hogy az egyetemen, főiskolán megszerzett tudáson túl a hallgatók plusz ismeretekre, kompetenciákra tegyenek szert. A szakkollégium szakmai, lelki, anyagi támogatást nyújt a hallgatóknak.
Kalla ÉvaBudapest-
Kalocsa és Környéke Társult Óvodája, BölcsödéjeKalocsa11 tagóvodájuk van. Az egyik óvodájuk kiemelt referencia területe a roma gyerekek nevelése. Kiemelt tehetség fejelesztési területek: nyelvi-, természet- és környezetvédelem, mozgásfejlesztés.
Karaván Művészeti AlapítványBudapest11 éve működik Ferencvárosban a tandíjmentes színészképző stúdió. 200 színházi előadást játszottak Bp-en és HH településeken. Több antidiszkriminációs projektben vettek részt. Eddig 10 előadást hoztak létre, ami a Pinceszínház repertoárján szerepel.
Kossuth Lajos Általános IskolaGyőrzene, képzőművészet és sport területén; "Képes Világ" Tehetséggondozó Képzőművészeti Műhely, Futballal a rasszizmus ellen tornákon is részt vesznek
Lakatos ErikaBudapest-
Lázár GáborBudapestVLG Multimédia Kft.
Lisztes SzilviaNagykőrös-
Magyar EditPerbálFejér Zsottal kötzösen kidolgoztak egy tehetséggondozói mentori rendszert.
Magyarországi Cigányok Demokratikus Szövetsége MCDSZBudapestCélként jelölte meg a roma és nem roma tehetségek segítését.
Magyarországi Evangéliumi TestvérközösségBudapest -
Magyarországi Pedagógusok Egyesülete MAPEBudapestA pedagógia aktuális kérdéseivel foglalkoznak. Két szakemberüket (delegáltak) ajánják a tehetségprogramba.
Mező Tehetségpont
Laczkó Máté Mezőgazdasági Szakképző Iskola és KollégiumSátoraljaújhelyIntézményük az elmúlt tanévekben működtetett roma származású tanulóknak tehetséggondozó műhelyeket a Cigány Kisebbségi Önkormányzattal együttműködve, amelyeket az Oktatásért Közalapítvány is finanszírozott.
MH Líceum AlapítványBudapest2009 óta foglalkoznak roma tehetséggondozással. Magdolna Tanoda néven a VIII. kerület 2 iskolájában jelenleg is dolgoznak. A program során a resztoratív szemléletet, mint konfliktuskezelési módszert építték be az iskolák mindennapi életébe.
MKKI Thetségpont MezőtúrMezőtúrFontosnak tartják az RTT megalakulását.
Mózes ZsuzsannaBudapest-
Muzsika Zeneiskola AMINyíregyházaRoma gyerekek zenei képzése, nevelése.
Nógrád Megyei Cigány Kisebbségi Képviselők és Szószólók SzövetségeBátonyterenyeTanodahálózat működtetése a Bátonyterenyei kistérségben.
Oktatáskutataó és Fejlesztő IntézetBudapestA NEFMI háttérintézményeként oktatáskutatással és oktatási szolgáltatásokkal foglalkozó szervezet. Az OFI koordinálja az Országos Tudományos Diákkört, a Kiváló Tehetségek Gondozása programot, a Nemzetiségi országos tanulmányi versenyeket (pl. roma népismereti verseny), Bod Péter könyvtárhasználati versenyt, és az országos Arany János tehetséggondozó és kollégiumi középiskolai és szakiskolai programot.
Oltalom Karitatív EgyesületBudapest-
Orsós SzilviaBudapestA volt Oktatásért Közalapítványnál tehetségsegítő pályázati felelős (az előző cselekvési tervben szereplő, romáknak kiírt pályázatokért felelt). Ismeri a szakmai hátteret és célcsoportot.
Osztályfőnökök Országos Szakmai EgyesületeBudapestAZ OFOE széles pedagógiai hálózatával el tudja érni az oktatási intézményeket, a roma tehetséggondozásban dolgozó pedagógusokat.
Palásti JánosGödreAz "Animátor" Szociokulturális Alapítványt 1990-től - 2000-ig vezetik feleségével.
A népművelők országos mentálhigiénés szakmai szervezetének alapító tagja.
2011. mind a 4 gyermeküket fölvette a SNÉTBERGER Zenei Tehetség Központ I. évfolyama; ők ketten házaspárként, az 1. táborvezető koordinátorok lettek, nem kis tapasztalatot szereztek a tehetségközpont 80-90 fős működéséről.
Palástiné Balogh JuliannaGödre Lásd előző és mentálhigiénés asszistensként dolgozik a munkahelyén.
Pécsi Tudományegyetem Wlislocki Henrik SzakkollégiumPécsA Wlislocki Henrik Szakkollégium a Pécsi Tudományegyetem Romológia Tanszékéhez kötődően jött létre azzal a céllal, hogy az egyetemre bekerülő roma/cigány származású, valamint romológia iránt érdeklődő hallgatókat segítse egyetemi tanulmányaik során. A Szakkollégium hallgatói lehetőséget kapnak szakmai ismereteik bővítésére, kutatásokban, konferenciákon való részvételre, eredményeik publikálására. 2010-ben sikeresen valósítottak meg egy mentorprogramot.
Periféria EgyesületNyíregyháza Szervezetük gyermekprogramja hátrányos helyzetű gyerekekkel, fiatalokkal foglalkozik 1999 óta. Céljuk olyan program működtetetése, ahol a gyerekek, fiatalok hasznos szabadidő eltöltési alternatívákhoz jutnak, valamint lehetőséget kapnak a bennük rejlő készségek, képességek kibontakoztatására.
Programjuk többek között a nyíregyházi Huszár telepen működik.
Polgár Alapítvány az EsélyekértBudapestA PAE futball tehetségmentő program célja:
A futball területén kimagaslóan tehetséges hátrányos helyzetű, kiemelten a roma gyerekek felkutatása és tehetségük kibontakoztatása érdekében egyénre szabott komplex szolgáltatási rendszer kialakítása és működtetése, a tehetséges fiatalok bejuttatása NB-s utánpótlás csapatokba, kiemelt futballakadémiákra.
Elsősorban azokat a gyerekeket kutatják, akik helyzetüknél fogva nem jutnak hozzá azokhoz a szolgáltatásokhoz, amelyek kivételes képességeik továbbfejlesztéséhez nélkülözhetetlenek.
Pro Scholis TehetségpontRimavská SobotaKözép-Szlovákiában, a gömöri régióban a tehetséges roma tanulókkal való foglalkozás számukra azért fontos, hogy kialakuljon a régióbeli roma értelmiség.
Két gömöri magyar alapiskola (Gesztete, Sajógömör) a napokban ismerkedik meg a hejőkeresztúri KIP programmal, amit adaptálni és alkalmazni akar a hártányos helyzetű, főleg a roma tanulók leszakadását lassítandó szándékkal. A program a roma tehetségekkel való kiemelt foglalkozást is tartalmazza.
Qualitas T§G tanácsadó és Szolgáltató Kft.SzegedKépzéseket tartanak, tanácsadást és értékelést végezeknek különböző intézményekben a tehetségfelismerés és gondozás területén.
Rajkó Művészegyüttes Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft.BudapestA Rajkó három szervezetet képvisel:
- Rajkó Oktatási és Művészeti Alapítvány
- Rajkó-Talentum Művészeti Iskola
- Rajkó Művészegyüttes
amely szervezetek a megvalósítói a "Rajkó-módszer"-nek.
A Rajkó módszer lényege, hogy a zene és tánc területén végez tehetség-feltárást, tehetség-gondozást, oktatást és a képzés végén szakmát ad a fiatalok kezébe.
Legfontosabb céljuk a magyar cigányzene színpadi előadásának Farkas Gyula által megteremtett hagyományát őrizni, megújítani. Ez a módszer adaptálható más területekre is.
Egyedülálló, közel hatvan éves tapasztalattal rendelkeznek a roma gyerekek tehetséggondozásában, de ma napi fenntartási gondokkal küzdenek.
Regionális Szakmai Pedagógus-továbbképző KözpontMagyarkanizsaA Regionális Szakmai Pedagógus- továbbképző Központ képzéseket biztosít a roma tanulókkal foglalkozó pedagógusok és mások számára a tehetségfelismerés feltételeinek javítása érdekében, valamint a helyi roma tehetséggondozó programok eredményességének céljából.
Roma Csillagok Polgári TársulásRadzovce, SzlovákiaCéljuk a falujikban található roma tehetségek támogatása és felkarolása.
Roma Kulturális KlubegyesületBudapestAz egyesület 1994 óta általános és középiskolás gyerekeknek klubot szervez. Iskolákkal működik együtt. Célja a roma kultúra ápolása, terjesztése.
ROMANO GLASZO -
Emberi Hang Alapítvány
BudapestA Romano Glaszo együttes jelen formájában 2009-ben alakult meg, amikor csatlakozott a zenekarhoz 5 énekes kislány és egy táncos-zenész kisfiú. Az együttes jellegzetessége, hogy cigány és magyar népzenét játszanak, cigány és magyar gyerekek együtt, akik külön külön is a saját területükön tehetségek.
Romaversitas AlapítványBudapestA Romaversitas a felsőoktatásban tanuló roma fiatalok képzési és ösztöndíjprogramja. A Romaversitas Alapítvány tizennégy éve foglalkozik egyetemista és főiskolás roma hallgatók támogatásával. Nemcsak ösztöndíjat és különféle szolgáltatásokat biztosítanak, , hanem teret adnak egy pezsgő közösségi életnek is.
Rostás KatedrálisMarcaliRostás Árpád műbútorasztalos, művészi restauráló. Hátrányos helyzetű gyerekeknek tábort szervezett.
Rózsai ÉvaDombóvár-
Salgótarján Megyei Jogú Város CKÖSalgótarján-
Salgótarjáni Központi Ált. Iskola és DiákotthonSalgótarjánTermészettudomány, ének-zene, idegen nyelv, képzőművészet területén aktívan működnek.
Sattler Katalin BudapestSzervezőként, a matematikában tehetségesnek mutatkozó diákok mentoraként, bármilyen olyan tevékenységben részt vesz, amivel az ügyet szolgálhatja
Semmelweis Egyetem, Cigány Orvosképző ProgramBudapestCigány orvosi képzési programban előkészítő/felkészítő oktatást követően 6 cigány fiatal került az Orvosi Karra és kezdte meg tanulmányait miniszteri ösztöndíjjal. A bekerültek tutorális segítséget kapnak.
Részleles info: www.cigany-orvoskepzes.eu
Snétberger Zenei Tehetség KözpontFelsőőrsMisszójuk egy erős, hazai és nemzetközi szinten egyaránt elismert, modellértékű iskolát teremteni, melyben a hátrányos helyzetű roma tehetségeket világszínvonalú képzés és mentorálás révén hozzásegítik zenei karrierjük elindításához.
Szabóné Kármán JuditBudapestRomológus. A Roma Orvosképző Program tagja, Jezsuita Rend Cigánypasztorációs Műhely szakmai vezetője, Jezsuita Roma Szakkollégium Tanulmányi Tanács tagja.
Szalonnai Sport és Közösségfejlesztő EgyesületSzalonna A szalonnai sportegyesületet a helyi roma közösség 2001-ben alapította azzal a céllal, hogy a hátrányos helyzetűek, a roma lakosság élethelyzetét javítsa. "Otthon akarunk élni" elnevezésű telepes(2008) projekt keretében 2009-ben kezdődtek meg célirányos tehetséggondozó foglalkozások a szalonnai, főként telepi roma gyerekekkel. 2010.05.01-én indult a Szalonnai Tanoda. További programjuk: Szalonnai Kalász László Roma Tehetségműhely és Tábor a testi – kinesztetikus tehetségazonosítás, tehetségfejlesztés futball sport területén.
Szent László Szakképző Iskola és Kollégium, Térségi Integrált Szakképző Központ REMEK TehetségpontjaBudapestA REMEK (Regionális Mesterség Központ) elsődleges célja a mesterségbeli tehetségek azonosítása és fejlesztése az intézményben oktatott szakmák területén. A bázisháromszög városainak (Szekszárd- Bonyhád- Tamási) beiskolázási körzetében növekvő létszámmal kerülnek be roma diákok. Bekapcsolódtak az Út a szakmához, Út az érettségihez, IPR, "Az légy, aki vagy!", kollégiumi programokba.
Szentandássy FestőműhelyBudapest-
SZETA Egri AlapítványaEger1989 óta foglalkoznak roma gyerekekkel és családjaikkal különböző fejlesztő programokban.
Szirmai NorbertBudapestKiútprogram
Szolnok Egyesített ÓvodákSzolnokAkkreditált Kiváló Tehetségpont. Megalkották a "Gyermekvilág Tehetséggondozó Programot"
SZTE Vántus István Gyakorló Zeneművészeti SzakközépiskolaSzegedDankó Pista Tehetségkutató és Tehetséggondozó Programjuk a tehetséges cigány gyerekenek kíván lehetőséget nyújtani. Az iskola a Dél-alföldi régió legnagyobb zeneművészeti szakközépiskolája.
Ternipe - združenie pre rómsku mládež na Slovensku a v MaďarskuRimavská 2007-től működik. Céljuk a szlovák és magyar romák oktatásának és szociális helyzetének javítása. Szlovákiában a Tanoda programot elsőként indították el Rima
Tóth Aladár ZeneiskolaBudapest Több évtizedes klassszikus zenei képzés sz iskolában. Alapítványuk ösztöndíjprogramot hírdetett és elindította a "Roma asszonyok szalonja" Békési Ágnes (ELTE) tehetséggondozással kapcsolatos speciális programot. Bővebben: www.tothaladar.hu Javasolják Mága Zoltán hegedűművészt bevonni az RTT-be.
Tudor AlapítványBudapestCéljuk, hogy minél több helyen ott legyenek műhelyeik, amelyekben HH, tehetséges gyerkek. A gyerekek iskolán kívüli életét szakemberek segítik. 2000-ben jött létre az alapítvány. Jelenleg 4 műhelyt működtet: Szombathelyen, Polgáron, Csepelen és Józsefvárosban. Az 5. műhely most van alakulóban a pécsi György-telepen.
Uccu Roma informális Oktatási AlapítványBudapestAz alapítvány fő feladata a romák és nem romák közötti dialógus erősítése, előítéleteke lerombolása, a másság megismerése. Az iskolákban - felkészítés után - az önkéntes roma moderátorok foglalkozásokat tartanak.
"Vásárhelyi Tehetségpont" Régiós Tehetségdiagnosztikai KözpontNyíregyházaA "Vásárhelyi Tehetségpont" 2009-ben alakult. Feladata a tehetséges tanulók felkutatása, azonosítása, gondozása intézményen belül és kívül. Az iskolában 300 roma tanuló művészeti képzése valósul meg.
"Velünk Mozdulj" Diák Sport EgyesületKiskőrösA "Velünk Mozdulj" DSE 2005 óta foglalkozik tehetségek felismerésével és gondozásával sport területén. Tagjaik létszáma 148 fő, nagy része roma. Céljuk a roma, a fogyatékkal élő és /vagy hátrányos helyzetű tanulók sportolási lehetőségének biztosítása, tehetségek felismerése, gondozása atlétika, labdarúgás, úszás, asztalitenisz, kézilabda, ökölvívás, sor és váltóversenyek körében. Számos országos, megyei, regionális európai és nemzetközi bajnok került ki a DSE tagjai közül. A DSE munkájában közvetlenül két gyógypedagógus, Tisza Zoltán, atlétika edző, úszás oktató, ökölvívó edző, és Bányásziné Lukács Margit, mint atlétika edző vesznek részt. Versenyeket is rendeznek asztalitenisz és labdarúgás sportágban.
Waldorf Pedagógiai IntézetSolymárA pedagógus-képzési, továbbképzési programjuk a tanári kompetencia-fejlesztéssel és a roma gyerekek oktatását-nevelését segítő módszertani tanulmányokkal a gyakorló pedagógusok számára lehetőséget ad a szakmai megújulásra, ezáltal a programba bevont oktatási-nevelési intézmények szakmai munkájának megerősítésére.
Wáli István Református Cigány SzakkollégiumBudapesthttp://wisz.reformatus.hu
Wesley János Általános Iskola Szakiskola GimnáziumBudapest-
Wesley János Többcélú IntézményAbaújkér-

bejelentkezés

e-mail cím:


jelszó:


Civil Díj 2016 - Legnagyobb hatású projekt

Civil Díj 2016 - Legnagyobb hatású projekt

Ároktői Karének Műhely

Az Emberi Erőforrások Minisztériuma megbízásából, az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet és az Emberi Erőforrás Támogatáskezelő által meghirdetett NTP-RHTP-16-0046 kódszámú pályázati támogatásból valósult meg.

Tovább az Ároktői Karének Műhely oldalára

pályázat logók

Zenei Műhely - 2016

Részben az Emberi Erőforrások Minisztériuma megbízásából, az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet és az Emberi Erőforrás Támogatáskezelő által meghirdetett NTP-RHTP-15-0056 kódszámú pályázati támogatásból valósult meg.

Tovább, a Zenei Műhely oldalára

pályázat logók

Irány a felsőoktatás

Az "Irány a Felsőoktatás" weboldal részben az Emberi Erőforrások Minisztériuma megbízásából, az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet és az Emberi Erőforrás Támogatáskezelő által meghirdetett NTP-FTH-15-0012 - Irány a Felsőoktatás című kutatás pályázati támogatásából valósult meg.

Irány a felsőoktatás weboldala

pályázat logók

RomaTehetség Tábor - 2015

A Roma Tehetség Tábor 2015 részben az Emberi Erőforrások Minisztériuma megbízásából, az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet és az Emberi Erőforrás Támogatáskezelő által meghirdetett NTP-RTP-14-0043 kódszámú pályázati támogatásból valósult meg.

pályázat logók

online futball tehetségkutató

A Polgár Alapítvány kifejlesztett egy online tehetségkutatót, ahová bárki jelentkezhet, függetlenül attól, hogy hol lakik..

A Pályázat teljes anyaga ide kattintva olvasható.

regisztráció

facebook

Facebook

Csatlakozz hozzánk!
Támogasd céljainkat
egy Lájkkal!

Sigma WebDirector pro by VLG Multimedia